...

چاپ شال و روسری

چاپ شال و روسری عمده

یکی از پرتقاضاترین محصولاتی که برای ایجاد طرح و چاپ بر روی آن به مراکز چاپ ارجاع داده می شود، چاپ شال و روسری است که معمولا این کار با استفاده از دستگاه چاپ پارچه سابلیمیشن انجام می شود.

به دلیل سرعت بالا در چاپ توسط دستگاه سابلیمیشن، سفارش چاپ شال و روسری بصورت عمده به مجموعه های طراحی و چاپ پارچه داده می شود.این سفارش معمولا از طرف فروشندگان این محصول و یا ارگانهای مختلف و شرکت های خصوصی جهت یکپارچه بودن پوشش پرسنل خود انجام می شود.

یکی از مزایای چاپ شال و روسری عمده، کاهش هزینه های مربوط به آن بوده که بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

مجموعه پایتخت پرچم با بهرمندی از تجربه بالا و همچنین تکنولوژی پیشرفته در زمینه چاپ پارچه، در زمینه چاپ شال و روسری بصورت تکی و عمده نیز فعال بوده و تولیدات این برند به دلیل کیفیت و ماندگاری طرح چاپ شده بواسطه استفاده از روش چاپ سابلیمیشن، از متقاضیان بی شماری برخوردار است. در ادامه به بررسی این روش چاپ برای آشنایی بیشتر شما کاربران گرامی پرداخته ایم.

چاپ شال و روسری به روش سابلیمیشن

روش های چاپ مختلفی نظیر چاپ سیلک، قالبی، مستقیم و چاپ سابلیمیشن یا ترانسفر برای چاپ بر روی شال و روسری مورد استفاده قرار می‌گیرد که معمول‌ترین روش بکار رفته در این زمینه، چاپ شال و روسری به روش سابلیمیشن است.

در این روش از یک دستگاه حرارتی رولی به نام کلندر استفاده می شود. در چاپ سابلیمیشن طرح مورد نظر در سیستم رایانه ای طراحی شده و سپس توسط پلاتر به کاغذ پرینت منتقل می شود. در ادامه دستگاه کلندر که از بخش هایی نظیر نمد، پرس سیلندر که روغنی بوده و سیلندر، کار چاپ را انجام می‌دهد. 

به این صورت که المنت های اطراف سیلندر باعث می شوند که روغن داغ شده و حرارت مشخصی را به صورت یکنواخت به قسمت بیرونی سیلندر منتقل کند و سپس پارچه به همراه کاغذ چاپ در قسمت مشخص شده قرار گرفته و کار کشش و فشار پارچه را نمد به خوبی انجام داده و در نهایت دستگاه پرس با فشار بر روی نمد باعث انتقال طرح به پارچه شال و روسری می شود.

این روش چاپ بر پایه فرآیند تصعید انجام می شود و رنگ پس از حرارت دیدن بصورت گاز تبدیل شده و در اثر فشار و پرس دستگاه کلندر چاپ شال و روسری به روش سابلیمیشن انجام می شود.

نمونه های چاپ عمده شال و روسری با کیفیت بالا

انواع پارچه برای چاپ شال و روسری

پارچه های مختلفی برای انجام عمل چاپ شال و روسری مورد استفاده قرار می گیرند که می توان به این موارد اشاره کرد.

  • پارچه نخی که معمولا بواسطه بافت نازک و سبکی که دارد برای فصول گرم سال بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پارچه های ابریشمی نیز یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه شال و روسری بوده و چاپ روی آن ها به روش سابلیمیشن انجام می‌شود.
  • پارچه های ساتن یکی از مواردی است که بیشترین کاربرد را در تولید انواع شال و مخصوصا روسری داشته و به دلیل نوع الیاف آن، کیفیت چاپ روی این پارچه بسیار بالا خواهد بود.

یکی دیگر از پارچه هایی که برای تولید و چاپ شال و روسری مورد استفاده قرار می‌گیرد پارچه نخی می باشد که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد معمولا یک گزینه مناسب برای فصول گرم سال محسوب می شود.

چاپ روی شال و روسری تهران

تهران یکی از بزرگترین مراکز در برگیرنده مجموعه های فعال مربوط به چاپ پارچه بوده که می توان به جرات این مطلب را ذکر کرد که بیشترین میزان چاپ پارچه در این استان انجام می شود.

چاپ روی شال و روسری تهران با بهره گیری از روش چاپ پارچه سابلیمیشن انجام شده و کیفیت و ماندگاری طرح و چاپ ایجاد شده بر روی این محصولات، منحصربه‌فرد و ایده‌آل می باشد. اکثر مراکز چاپ تهران از دستگاه کلندر برای چاپ شال و روسری بهره می برند که همین امر علاوه بر دوام و کیفیت چاپ، باعث بالا رفتن سرعت انجام کار و ایجاد طرح های متنوع به سفارش مشتری شده است.

چاپ روسری در طرح ها و رنگ های متفاوت عمده

هزینه طراحی شال و روسری

هزینه طراحی شال و روسری بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می کنیم.

یکی از مواردی که در طراحی شال و روسری حائز اهمیت است روش چاپ طرح می باشد که معمولا به دلیل پیچیدگی کمتری طرح های که به روش سابلیمیشن چاپ می شوند هزینه برآورد شده برای آن کمتر خواهد بود.

جزئیات یک طرح سفارش داده شده نیز یکی از مواردی است که در تعیین قیمت آن نقش مهمی دارد؛ بصورتی که هرچقدر طرح پیچیدگی بیشتری داشته و رنگ‌های استفاده شده در آن بیشتر باشد هزینه آن نیز به مراتب از طرح های ساده بیشتر خواهد شد.

یکی دیگر نکاتی که در قیمت طرح تاثیر گذار است قواره متراژ شال و روسری بوده که زمان بیشتری را برای طراحی می طلبد در نتیجه هزینه این طرح بر اساس کم یا زیاد بودن قواره محصول، محاسبه می شود.

در نمونه هایی که بصورت عمده سفارش داده می شوند و طرح ثابتی دارند به دلیل استفاده از یک طرح در قسمت های مختلف شال و روسری، هزینه طراحی پایین بوده و معمولا در برخی مراکز چاپ از سفارش دهنده این هزینه دریافت نمی شود.

برخی از طرح ها دارای نقش ثابتی نبوده و پراکندگی رنگ در آن از الگوی خاصی پیروی نمی کند، این طرح نیز نسبت به نمونه های ساده از هزینه بیشتری برخوردار خواهد بود.

قیمت چاپ روسری

با توجه به این مطلب که نوع روش چاپ بر قیمت تمام شده آن تاثیر مستقیم دارد ما در این مقاله قیمت چاپ روسری به روش سابلیمیشن را مورد بررسی قرار داده ایم.

در این روش چاپ، هزینه نهایی با در نظر گرفتن هزینه فیکس، هزینه های کارگاه، استهلاک دستگاه های استفاده شده برای چاپ، قیمت جوهر و میزان استفاده از آن در هر متر از پارچه روسری و هزینه کاغذ سابلیمیشن، تعیین می شود.

در زمینه فیکس برای چاپ توسط کلندر در برخی موارد که پارچه روسری نازک و ظریف است از کاغذ پروتکشن بعنوان محافظ نیز استفاده می شود که باعث بالارفتن قیمت چاپ آن می شود.

یک نکته دیگر که در تعیین قیمت چاپ روسری تاثیرگذار است سایز و ابعاد آن می باشد که به دلیل استفاده از طرح بزرگتر و میزان رنگ و جوهر بیشتر، قیمت چاپ روسری نیز بالاتر خواهد رفت. نوع پارچه و سادگی یا پیچیدگی طرح آن نیز در بهای چاپ بی تاثیر نبوده و کاهش یا افزایش قیمت را در بر خواهد داشت.

روسری خام برای چاپ

برای اینکه بتوان یک روسری فوق العاده و بی نظیر تولید کرد باید پارچه ای را انتخاب کنید که دارای کیفیت بسیار بالایی از لحاظ بافت نخ تار و پود و پذیرفتن رنگ در خود باشد، پارچه خام از جمله پارچه هایی می باشد که می توان از آن برای دوخت و چاپ استفاده کرد به همین دلیل تولید کنندگان در این راستا اغلب برای تولید انواع شال و روسری از پارچه های خام استفاده می کنند.

منظور از پارچه روسری خام برای چاپ این است که قابلیت بهترین نوع چاپ و رنگ پذیری را داشته باشد، نمونه ای از پر فروش ترین این نوع محصولات که محبوبیت فراوانی در میان تولید کنندگان و مشتریان بدست آورده است پارچه ساتن ابریشم می باشد زیرا در تهیه آن از بهترین نخها استفاده شده است و به دلیل پلی استر موجود در خود تحمل زیادی در برابر حرارت وارده در هنگام چاپ رنگ با انواع دستگاه های چاپ را دارا می باشد.

نخ های فلامنت نیز از آن دسته از محصولات می باشند که دارای رنگ پذیری بسیار بالایی در هنگام چاپ هستند و استفاده فراوانی می توان از آن کرد.

تنوع طرح در چاپ عمده شال و روسری

طرح آماده شال و روسری

داشتن یک طرح آماده بسیار زیبا برای چاپ بر روی روسری و شال نه تنها موجب افزایش کار و تولید در کارخانجات و کارگاه های چاپ می شود و سرعت بیشتری را به تهیه محصولات و خروجی فرایند تولید می بخشد بلکه باعث پیشرفت تنوع در تولید روسری نیز می شود.

کاربرد طرح های تهیه شده به وسیله طراحان گوناگون یعنی استفاده کردن از افکار و تجارب مختلف افراد در تولید، تجربه ها نشانگر این است که استفاده از یک گروه ثابت یا یک طرح کننده ثابت در طولانی مدت باعث کهنه شدن طراحی و تکراری بودن سبک های تولید می شود و تغییرات مناسب و جذابی در طرح مشاهده نمی شود و این موارد موجب کم میلی مشتری نسبت به محصولات تولید شده می شود.

به همین دلیل تولید کنندگان انواع روسری و شال برای فروش هر چه بیشتر محصولات خود همواره به دنبال طراحانی با طرح های جدید می گردنند تا بتوانند با تنوع طرح آماده شال و روسری علاوه بر نو آوری در کار خود به افزایش تولید نیز کمک کنند.

کیفیت چاپ شال و روسری عمده با پایتخت پرچم

چاپ طرح روی شال

یکی از محصولات پرکاربرد در بین بانوان استفاده از شال است چاپ طرح روی شال اکثرا برای همایش ها، مناسبت ها و یا هدیه دادن صورت می پذیرد.

چاپ کردن طرح بر روی شال انواع مختلفی دارد و با توجه به جنس پارچه مورد نظر تعیین می شود برای مثال پارچه هایی که جنس آنها از نوع پلی استر باشد به وسیله دستگاه های پیشرفته از چاپ سابلیمیشن استفاده می شود و پارچه هایی که جنس آنها از نوع پنبه می باشد از طریق لیبلی و سیلک انجام می پذیرد.

شال های تبلیغاتی از جمله شال هایی هستند که بر روی آنها طرح چاپ می شود و رنگ پارچه هایی که برای آن انتخاب می کنند عموما سفید است به همین علت برای پیاده کردن طرح بر روی آن هیچ گونه محدودیتی برای رنگ وجود ندارد و می توان انواع طرح های مختلف و دلخواه خود را بر روی آن به عمل آورد.

چاپخانه شال و روسری تهران

استان تهران یکی از بزرگترین مراکز چاپ پارچه در کشور محسوب شده که تعدادی زیادی چاپخانه شال و روسری در آن مشغول به فعالیت هستند. با توجه به روش های چاپ موجود در این مراکز، هر مجموعه اقدام به چاپ با روش مستقیم و سابلیمیشن کرده و با در نظر گرفتن نوع فرایند استفاده شده، از پارچه های متناسب با دستگاه خود استفاده می کنند.

چاپخانه‌های شال و روسری تهران با در نظر گرفتن نیاز مشتری و سفارشات ارجاع داده شده این تولیدات را با بهترین کیفیت ارائه کرده و در انجام سفارشات انبوه و عمده فعالیت چشمگیری دارند.

این مراکز اکثرا با استفاده از دستگاه کلندر به روش سابلیمیشن اقدام به عمل چاپ می‌کنند که نمونه های عرضه شده بطور قطع از چاپ ماندگار، قابل شستشو، وضوح و تفکیک رنگ مناسب بهرمند خواهند بود. این نوع چاپ با سرعت بالا انجام شده و در کاهش هزینه ها و همچنین ارائه خدمات به موقع به مشتری توسط چاپخانه، نقش مهمی دارد.

دستگاه چاپ شال _ روسری تهران - پایتخت پرچم

دانلود رایگان طرح روسری

در بیشتر مراکز چاپ پارچه و روسری مسئولین مجموعه اقدام به ارائه انواع طرح آماده در سایت مربوط خود بوده که اکثر طرح ها قابلیت دانلود بصورت رایگان را دارند.

این طرح ها برای عرضه کنندگان عمده شال و روسری بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و در کاهش هزینه های مربوط به طراحی نقش اساسی دارد.

ضمن اینکه مشتری می تواند با صرف زمان کم یک طرح را کاملا رایگان انتخاب کرده و برای سفارش چاپ، به این مراکز ارجاع دهد.

دانلود رایگان طرح روسری یکی از اقدامات ویژه توسط چاپخانه های پارچه بوده که علاوه بر کمک به بالا رفتن سرعت انتخاب و سفارش مشتری و پایین آمدن هزینه های مربوط به چاپ برای این قشر، به گسترش فعالیت و دریافت سفارش انبوه نیز توسط این مراکز کمک شایانی داشته باشد.

مجموعه پایتخت پرچم از جمله مراکزی است که با در دسترس قرار دادن طرح های زیبا و مدرن برای انجام عمل چاپ بر روی روسری، به سهولت انتخاب طرح توسط مشتری کمک ویژه نموده است.

سخن پایانی:

همانطور که مستحضر هستید در مقاله ای که شما عزیزان مطالعه نمودید به چاپ شال و روسری با روش سابلیمیشن اشاره شد و تمام مراحل و نکات مربوط به این چاپ مورد بررسی قرار گرفت. مجموعه پایتخت پرچم در زمینه چاپ پارچه سابلیمیشن فعال بوده و با توجه به مهارت و تجربه لازم در این عرصه، اقدام به چاپ شال و روسری با طرح‌های ویژه و سفارشی نموده است. شما کاربر گرامی می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه سفارش و دریافت قیمت و هزینه مربوطه، به سایت پایتخت پرچم مراجعه کرده و با برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه راهنمایی لازم را دریافت کنید.

Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.