...

چاپ انواع پرچم ساحلی فوری

چاپ پرچم ساحلی در تهران یکی از انواع مختلف روش های جذب مشتری و تبلیغات فروش محصولات می باشد، معمولاً چاپ پرچم ساحلی نسبت به سایر مدل های دیگر طرفداران بیش تری دارد.

همان طور که می دانید امروزه بسیاری از افراد جهت تبلیغات و نشان دادن محصولات خود به روش های مختلف روی می آورند، برای عموم مردم ممکن است کلمه پرچم ساحلی کمی نا آشنا به نظر برسد اما یکی از جدیدترین متدهای تبلیغات این روش به شمار می آید.

چاپ انواع پرچم ساحلی تهران

به طور کلی پرچم های ساحلی به دو صورت بادبانی و قطره ای قابل مشاهده می باشند.

این دو پرچم از نظر ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند، در ادامه بیش تر با هر یک از مدل های آن ها آشنا خواهیم شد.

همان طور که از نام این مدل از پرچم ها مشخص است مدل بادبانی ظاهری مشابه به بادبان قایق ها دارند و می توان به وسیله انواع چاپ های مختلف مانند سابلیمیشن تمامی طرح های دلخواه را روی آن ها با کیفیت بالا اجرا کرد.

مدل چاپ سابلیمیشن به علت کیفیت بالای چاپ نسبت به سیلک امروزه طرفداران بسیار بیش تری دارد.

پرچم های ساحلی مدل قطره ای جزء آن دسته از پرچم هایی است که از نظر ظاهری بسیار ظاهری متفاوت با سایر پرچم های دیگر دارد، انحنا و قوسی که شما در آن مشاهده می کنید باعث این تفاوت می شود، مانند مدل بادبانی پرچم های ساحلی قطره ای نیز در انواع طرح های مختلف به صورت دو رو قابل مشاهده هستند.

پرچم جلوی در مغازه ها - پرچم تبلیغاتی املاک

تاثیر کیفیت چاپ پرچم ساحلی فوری

یکی از موثرترین ویژگی هایی که باعث افزایش چشم نوازی پرچم ها می شود (کیفیت چاپ طرح روی آن ها) می باشد.

شرکت های بسیار زیادی در زمینه طرح چاپ پرچم مشغول به فعالیت هستند، اما شرکت «پایتخت پرچم» یکی از قدیمی ترین و پیشرفته ترین شرکت ها در زمینه چاپ پرچم ساحلی فوری می باشد.

برای عزیزانی که در شهر تهران ساکن هستند امکان ارسال دو ساعته وجود دارد و به راحتی می توانند بعد از انتخاب طرح و مدل دلخواه خود در مدت زمان بسیار کوتاهی سفارش خود را دریافت کنند، معمولاً برای آن دسته از مشتریانی که سرعت عمل کار اهمیت زیادی دارد این ویژگی بسیار کارآمد و مفید می باشد.

کیفیت مواد استفاده شده جهت ساخت پرچم های ساحلی فوری با مدل های معمولی تفاوتی ندارند؛ بنابراین به راحتی میتوان بعد از هربار کثیف شدن یا آلودگی آن ها را با روش های مرسوم شست و سپس از آن ها استفاده کرد.

سایز و اندازه های پرچم ساحلی فوری

همان طور که در قسمت های قبل اشاره کردیم پرچم های ساحلی در دو مدل متفاوت قابل مشاهده هستند، شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود آن ها را در سایز و اندازه های مختلفی مشاهده کنید، این موضوع کاملا اختیاری و وابسته به نوع نیاز شما می باشد، معمولا آن ها از سایز و اندازه های بسیار کوچک تا سایز های بسیار بزرگ وجود دارند بنابراین امکان انتخاب هر طرح و مدلی فراهم می باشد.

شرکت پایتخت پرچم به علت داشتن انواع تجهیزات مدرن و به روز توانای چاپ با کیفیت بسیار بالا را دارد و همین موضوع سبب میشود تا علاوه بر داشتن طول عمر بسیار طولانی از نظر ظاهری با سایر پرچم های دیگر متفاوت باشند.

نحوه چاپ پرچم ساحلی فوری در تهران

چاپ پرچم های ساحلی به دو صورت امکان پذیر می باشد:

  1. نوع اولیه آن که معمولاً نسبت به مدل دیگر بسیار بیش تر طرفدار دارد «چاپ دو طرفه» می باشد، در این حالت طرح مورد نظر در دو طرف پرچم با کیفیت یکسان چاپ می شود.
  2. نوع دیگران آن طوری است که فقط یک طرف از پرچم قابل مشاهده و دارای طرح می باشد.
پرچم تبیلیغاتی ایستاده ساخت و تولید پایتخت پرچم

قیمت چاپ پرچم ساحلی

قیمت چاپ پرچم ساحلی فوری به عوامل بسیار زیادی وابسته می باشد، همین موضوع باعث شده تا نتوان برای آن ها قیمت ثابتی را در نظر گرفت.

از جمله عواملی که باعث تغییر قیمت آن ها می شود می توان به جنس پارچه استفاده شده در ساخت، سایز و ابعاد پرچم، کیفیت چاپ و جنس میله های پرچم اشاره کرد.

مسلمأ هر چقدر کیفیت پارچه استفاده شده بیش تر باشد از نظر قیمتی گران تر هستند، چنان چه از رنگ های با کیفیت و قابل شستشو استفاده شود مبلغ پرداختی نیز افزایش می یابد.

سفارش و تحویل در سراسر تهران دو ساعته

از جمله ویژگی های بسیار مثبت و کار آمده شرکت پایتخت پرچم تحویل بسیار سریع و در مدت زمان بسیار کوتاه می باشد.

شما عزیزان می توانید به راحتی بعد از انتخاب طرح مورد علاقه خود آن را سفارش داده و در کم تر از دو ساعت با سرعت بسیار بالا آن را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که این سرعت عمل بالا روی کیفیت کار تاثیری نداشته و محصولات با بالاترین کیفیت ممکن و در بهترین حالت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند.

Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.