...

مرکز چاپ پارچه تهران

چاپ روی پارچه یکی از جدیدترین متدهای طراحی روی پارچه و لباس می باشد که باعث ایجاد تنوع فراوان در پوشاک می شوند.
اگر نگاهی به محیط اطراف خود بیندازید متوجه خواهید شد که پارچه ها اهمیت بسیار ویژه ای در زندگی امروزی ما انسان ها دارند، معمولاً از آن ها جهت تولید انواع لباس ها و پوشاک استفاده می شود.

پوشاک جزء سه رکن اصلی و پایه زندگی ما انسان ها است، امروزه بسیاری از تولید کنندگان پوشاک جهت افزایش زیبایی و چشم نوازی لباس ها از انواع چاپ ها روی پارچه استفاده می کنند، این چاپ ها در انواع مدل های مختلف با طرح های متفاوت قابل مشاهده هستند.
تنوع رنگبندی و طرح های آن ها باعث شده تا بسیاری از افراد به استفاده از این مدل پارچه های طرح دار بسیار بیشتر از مدل های ساده و بدون طرح علاقه مند باشند.

چاپ پارچه چیست؟

یکی از پرطرفدارترین راه های افزایش زیبایی و چشمگیری لباس ها چاپ روی پارچه می باشد. معمولاً تولیدی های کوچک که میزان تولید پوشاک آن ها کم تر است به صورت دستی شروع به چاپ روی لباس های خود می کنند، اما تولید کننده های بزرگ و کارخانه های وسیع برای انجام چاپ پارچه نیازمند ابزارها و دستگاه های مخصوص هستند.
برند «پایتخت پرچم» یکی از بزرگ ترین شرکت‌ های چاپ پارچه عمده است که در زمینه ایجاد طرح و نقش روی پارچه هایی با متراژ زیاد فعالیت دارد.

پایتخت پرچم : مرکز چاپ پارچه تهران

همان طور که می دانید شهر تهران یکی از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهرهای ایران به شمار می آید، همین موضوع سبب شده تا استفاده و نیاز مردم از انواع لباس ها و پارچه های مختلف نسبت به سایر شهرهای کوچک تر بیش تر باشد.
افزایش نیازمندی مردم باعث افزایش مراکز چاپ پارچه تهران شده است، این مراکز با ارائه انواع خدمات مختلف با کیفیت های متفاوت با یکدیگر در رقابت هستند.

اگر تا به حال شما به انواع چاپ روی پارچه دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که آن ها دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند، علت اصلی تفاوت آن ها وابسته به جنس پارچه و حتی قیمت مواد استفاده شده است.

انواع مختلف چاپ پارچه

به طور کلی و در حالت طبیعی ما دو نوع روش اصلی برای چاپ پارچه عمده داریم :

  1. چاپ سیلک 
  2.  چاپ پارچه سابلیمیشن.

در ادامه جهت آشنایی بیش تر با آن ها همراه ما باشید.

هر یک از این دو روش دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می باشد که انتخاب آن ها به شخص سفارش دهنده بستگی دارد.

چاپ سیلک یکی از روش های بسیار قدیمی به شمار می ‌آید که از آن بیش تر برای پارچه هایی که نیازمند به شستشوی زیادی است استفاده می شود، چون مقاومت این نوع چاپ در مقابل شستشو بسیار بالا است؛ از طرفی دارای انعطاف پذیری مناسبی می باشند و همین موضوع سبب شده تا از کنده و جدا شدن مواد و رنگ چاپ جلوگیری شود، چاپ سیلک خود دارای انواع متنوع و مختلفی است.

چاپ سابلیمیشن یکی از جدیدترین و به روز ترین متد های چاپ پارچه عمده به شمار می آید که نسبت به چاپ سیلک از کارایی های بسیار بیش تری برخوردار می باشد، همین موضوع سبب شده تا نسبت به سیلک طرفداران بسیار بیش تری پیدا کند.

در این روش چاپ , برند پایتخت پرچم به وسیله کاغذهای مخصوص طرح مورد نظر را روی کاغذ چاپ و سپس با استفاده از حرارت بالا روی پارچه های مختلف در می آورند، این روش باعث شده تا انواع مختلف طرح های دشوار و طرح هایی که با روش سیلک روی پارچه ها اجرا نمی شوند به زیبایی روی انواع جنس های مختلف پارچه ها به چشم بیایند.

تصوسر مربوط به چاپ سیلک
چاپ سیلک و روش چاپ سیلک
تصوسر مربوط به چاپ سابلیمیشن
دستگاه رول حرارتی برای چاپ سابلیمیشن

انتخاب انواع مختلف چاپ روی پارچه

انتخاب نوع چاپ معمولاً به عوامل بسیار زیادی از جمله جنس پارچه، سایز و اندازه آن ها، تعداد پارچه های مورد نظر برای چاپ و همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای چاپ بستگی دارد. معمولاً از آن جایی که چاپ سیلک روش قدیمی تر و آسان تری به شمار می آید از نظر قیمتی مقرون به صرفه تر از مدل های جدید تر می باشد.

از طرفی چاپ سابلیمیشن دارای تنوع بسیار بیش تری در استفاده می باشد.

امروزه بسیاری از کودکان و نوجوانان علاقه بسیار زیادی به استفاده از انواع لباس های طرح دار نشان می دهند همین موضوع سبب شده است تا بسیاری از عرضه کنندگان پوشاک در این صنعت بزرگ به دنبال جلب توجه مشتریان خود باشند، آنها با استفاده از طرح انواع شخصیت های معروف و شناخته شده روی لباس های خود طرفداران بسیار بیش تری را به سمت خود هدایت می کنند، این موضوع سبب شده است تا اهمیت بسیار زیاد چاپ روی پارچه نسبت به گذشته بیش تر به چشم آید.

تنوع در طرح و رنگ در چاپ سابلیمیشن _ چاپ پارچه عمده در تهران

قیمت چاپ روی پارچه

بسیاری از تولید کنندگان قیمت چاپ روی پارچه از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است در پاسخ به این عزیزان باید گفت: 

اگر برای چاپ از مواد اولیه با کیفیت و طول عمر بالا استفاده شود مسلمأ نسبت به مدل هایی که دارای کیفیت و طول عمر کم تری هستند از قیمت بیش تر و بالاتری برخوردار می باشند.
هر چقدر که کیفیت مواد اولیه کاهش یابد مسلماً از نظر ظاهری به طور مستقیم روی پارچه استفاده شده تاثیر می گذارد؛ بنابراین بهتر است قبل از تهیه آن ها حتماً به کیفیت و طول عمر مواد استفاده شده در چاپ روی پارچه توجه کافی شود.

برند پایتخت پرچم یکی از از اصلی ترین و بزرگ ترین شرکت های چاپ پارچه به شمار می‌آید که معمولاً جهت چاپ از با کیفیت ترین و بهترین مواد اولیه استفاده می کنند. این شرکت همواره در تلاش بوده است تا جهت افزایش رضایت مندی مشتریان خود با جدیدترین متدهای روز دنیا به سمت پیشرفت حرکت نماید.

آن ها در زمینه انواع چاپ پارچه عمده نیز فعالیت می کنند و می توان پارچه هایی با متراژ بسیار بالا و تعداد زیاد را به راحتی در مدت زمان کوتاهی با بهترین کیفیت دریافت کرد.

به طور کلی چاپ روی پارچه باعث افزایش میزان زیبایی لباس ها می ‌شود، در نتیجه بازار فروش آن ها نسبت به مدل های ساده و بدون طرح بسیار داغ تر خواهد بود اما بهتر است حتماً قبل از چاپ بر اساس نوع پارچه انتخابی بهترین و مقرون به صرفه ترین روش هایی چاپی انتخاب شود.

با در نظر گرفتن تمام نکات گفته شده مطمئنأ به خوبی متوجه شده‌ اید که قیمت چاپ روی پارچه کاملا وابسته به سلیقه شما و نوع چاپ انتخابی شما بستگی دارد و نمی‌ توان قیمت مشخصی را برای آن‌ ها در نظر گرفت.

Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.