...

کشور ایران یکی از بزرگترین پایتخت های مذهبی در جهان به شمار می آید که معمولاً فرا رسیدن مناسبت های خاص مانند شهادت امامان بزرگوار را مردم به صورت ویژه و با احترام زیادی سوگواری می کنند، از جمله روش هایی که معمولاً برای سوگواری شهادت امامان از آن استفاده می شود «چاپ کتیبه های مذهبی» می باشد.

 چاپ کتیبه مذهبی باعث شده تا نمادی از گرامی داشت این بزرگواران همواره روی دیوار بسیاری از مکان های مذهبی مانند مساجد وجود داشته باشد.

تفاوت بین کتیبه مذهبی و پرچم

 ممکن است است برای بسیاری از افراد تفاوت پرچم و  کتیبه مشخص نباشد جهت پاسخ به این سوال همراه ما باشید.

کتیبه ها معمولاً نیازی به اتصال با چوب یا میله های خاصی ندارند و به طور مستقل و بدون نیاز به هیچ گونه وسیله ای می توان از آن روی دیوار استفاده کرد اما همان طور که می دانید پرچم ها معمولاً به وسیله انواع میله های مخصوص برافراشته نگه داشته می شوند.

چاپ کتیبه مذهبی در ابعاد و اندازه مختلف برای محرم 1402

چاپ انواع کتیبه محرم

معمولاً طرح ها و نقش هایی که روی کتیبه ها چاپ می شوند با روش‌ های مختلفی اجرا می شوند.

در حالت کلی ما با سه روش مختلف می توانیم روی کتیبه محرم چاپ کنیم.

● چاپ سابلیمیشن:

اولین روش و پرطرفدارترین روش چاپ به شمار می آید، این روش کاملا به صورت دیجیتال اجرا می شود بنابراین به راحتی می توان انواع طرح ها و نقش های مختلف و متفاوت را با سرعتی بسیار بالا و بدون هرگونه ایراد روی انواع مختلف پارچه ها اجرا کرد. از جمله ویژگی‌های مثبت این روش می‌ توان به تنوع فراوان طرح های مختلف اشاره کرد.

● چاپ لیزری:

این روش جزء جدیدترین متدهای طراحی و چاپ به شمار می آید که معمولاً نسبت به سایر مدل های دیگر روی پارچه های مخصوصی بهتر اجرا می شوند.

● چاپ سیلک:

در گذشته یکی از پرطرفدارترین روش های چاپ بوده است، علت اصلی آن هزینه پایین چاپ می باشد اما متاسفانه سرعت اجرای کار در این روش کمی پایین می باشد.

خرید کتیبه مذهبی از پایتخت پرچم

معمولا آن دسته از افرادی که در برگزاری مراسمات مذهبی مختلف مشغول به فعالیت هستند به دنبال خریدن کتیبه مذهبی محرم خواهند بود اما بهتر است قبل از تهیه آن ها به نکاتی که در ادامه اشاره می کنیم جهت داشتن تجربه خریدی بهتر توجه کافی بفرمایید:

  • حتماً مطمئن شوید که جنس کتیبه مذهبی از مخمل با کیفیت و درجه یک باشد، مدل های بدون کیفیت آن ها به وفور قابل رویت هستند اما متاسفانه دارای طول عمر مناسبی نمی باشند.
  • برخی از افراد به دنبال خریدن کتیبه مذهبی متری می باشند در این صورت حتما توجه داشته باشید که قبل از سفارش آن ها از انواع طرح ها و رنگ های مختلف این مدل دیدن بفرمایید.
  • اگر علاقه مند به کتیبه مذهبی محرم ریشه‌ دار هستید در هنگام سفارش به ریشه دار بودن آن ها اشاره کنید تا طرح مورد نظر شما به صورت کاملا پیشرفته و زیبا اجرا شود.
  • بهتر است قبل از خرید مدل و طرح مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس جهت ثبت سفارش نهایی خود اقدام کنید.
سفارش چاپ کتیبه مذهبی در تهران

قیمت چاپ کتیبه مذهبی

از جمله مهم ترین نکاتی که معمولا افراد به آن توجه فراوانی دارند قیمت چاپ کتیبه مذهبی می باشد.

همان طور که در قسمت های قبل اشاره کردیم چاپ کتیبه های مذهبی نیازمند شرایط خاصی می باشد، از جمله جنس پارچه، ریشه دار بودن یا مدل ساده ی کتیبه، سایز و اندازه آن ها و نوع چاپ.
تمامی نکاتی ذکر شده روی قیمت نهایی محصول به طور مستقیم تاثیر می گذارد همین موضوع سبب شده است تا نتوان برای آن ها قیمت ثابتی را در نظر گرفت اما لازم به ذکر است که هرچقدر جنس و کیفیت مواد استفاده شده جهت ساخت و چاپ کتیبه محرم بالا و دارای طول عمر بیش تری باشد از نظر قیمتی گران تر هستند.

جنس پارچه کتیبه مذهبی

یکی از مهم ترین نکاتی که همواره بسیاری از افراد باید به آن توجه داشته باشند جنس کتیبه ها می باشد. معمولاً از انواع پارچه های مختلف جهت درست کردن کتیبه محرم استفاده می شود از جمله پارچه های بسیار پر استفاده می توان به ساتن و مخمل اشاره کرد.

پارچه ی ساتن دارای سطحی براق و بسیار انعطاف پذیر می باشد همین موضوع سبب شده است تا در اثر قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و یا ریزش باران خیلی زود خاصیت خود را از دست داده و طرح های چاپ شده روی کتیبه مذهبی از بین بروند.

برای درست کردن کتیبه محرم می توان از پارچه مخمل استفاده کرد، پارچه مخمل به علت داشتن ضخامت مطلوب و بافت بسیار ریز از نظر طول عمر بسیار قوی تر عمل می کند، از دیگر ویژگی‌های این مدل از پارچه ها می توان به قابلیت شستشوی آسان آن ها اشاره کرد.

مطمئناً تا به حال متوجه شده اید که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی روی کتیبه ها به وسیله لایه ای خاک پوشیده می شود معمولاً کتیبه های مذهبی که به وسیله پارچه ی مخمل درست می شوند به راحتی شسته شده و می‌ توان از آن مجددا استفاده کرد.

سفارش کتیبه مذهبی در ایران با بهترین کیفیت در پایتخت پرچم

پایتخت پرچم : یکی از مراکز چاپ کتیبه مخمل مذهبی

جهت چاپ کتیبه مخمل مذهبی انواع شرکت ها و کارگاه های مختلف مشغول به فعالیت می باشند، یکی از این شرکت های به نام و شناخته شده شرکت «پایتخت پرچم» است. این شرکت در زمینه چاپ کتیبه مذهبی با کیفیت و جنس بسیار عالی مشغول به فعالیت می باشد.

 چاپ کتیبه مخمل مذهبی به علت ظرافت بسیار زیاد پارچه مخمل کمی دشوار است، همین موضوع سبب شده است تا قبل از چاپ آن ها حتماً مطمئن شوید که محل مورد نظر شما جهت چاپ از پیشرفته ترین و با کیفیت ترین دستگاه های ممکن استفاده کند.

 پایتخت پرچم با دارا بودن پیشرفت ترین دستگاه های چاپ مانند چاپ دیجیتال به راحتی قابلیت چاپ انواع کتیبه های مخمل مذهبی را دارا می باشد.

 برای آن دسته از افرادی که علاقمند به استفاده از انواع کتیبه های مذهبی ریشه دار هستند باید یادآوری کنیم که پایتخت پرچم بر اساس سلیقه شما قادر به اجرای انواع طرح های مختلف چاپ کتیبه محرم از جمله ریشه دار کردن آن ها می باشد، این شرکت بر اساس طرح پیشنهادی شما می تواند هر گونه مدل و طرحی را در سایزبندی و رنگ بندی های دلخواه اجرا نماید.

چاپ کتیبه_مذهبی (پایتخت پرچم)
Seraphinite AcceleratorBannerText_Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.